1 veckas värme i februari/mars

12 jan. 2019 21:58
Visningar: 125
Känner ett starkt sug efter att komma iväg till värmen, och söker efter någon likasinnad som vill följa med! Jag är en 22-årig tjej från Kalmar som önskar åka iväg till någon varmt ställe ca en vecka i februari eller mars. Jag är en allätare när det kommer till resor och uppskattar en vecka i solstolen lika mycket som en träningsresa eller en stadsweekend. Jag är alltså öppen för förslag kring destination! :)
14 jan. 2019 16:47
Hej, ska du åka hit till Thailand får du nog ge det mer än 1 vecka. Jag skulle vilja säga 2 veckor 😎. Är just nu på Koh Chang och det e riktig lungt ställe. Här kan man bara njuta ✌️
Av Anniee
31 jan. 2019 19:25
Hej! Har du bokat något? Jag är också sugen på en vecka i värmen!
1 feb. 2019 00:12
Hej!
Jag har semester från den 13-22 mars och åker sååå gärna nånstans eftersom alla mina vänner är otaggade eller har fullt upp med jobb...
Hör gärna av dig till (Logga in för att se e-postadress) om du fortfarande är intresserad av att åka nånstans 😊
1 feb. 2019 12:47
Citerat från Sandrauw:
Hej!
Jag har semester från den 13-22 mars och åker sååå gärna nånstans eftersom alla mina vänner är otaggade eller har fullt upp med jobb...
Hör gärna av dig till (Logga in för att se e-postadress) om du fortfarande är intresserad av att åka nånstans 😊
Hej! Jag har hunnit att boka tyvärr (blev ensamresa haha), men jag hoppas verkligen du hittar någon att åka med! 😃