Stöd Ukraina

Heidines blogg

Torsdag 1 Maj 2008

Vist noen vil skrive til meg

Vist noen har lyst å sende meg en mail så hadde det vert kjempekorselig.
Da er min e-post heihavre@online.no.
Det blir nok mange tunge dager men ved Guds hjelp og gode venner så kommer jeg og vår familie styrket ut av dette. Verden er ganske forferdelig til tider.
Klem til alle mine venner her inne fra Heidi
Dela med andra:    

Kommentarer
Hej Heidine!
Jag önskar dig Guds närhet i din svåra stund där meningslösheten gör det svårt att förstå. Han leder dig genom detta, det tror jag på!
Ludvig
Postat 2008-05-05 10:17  Anmäl
Elvis_ säger:
Hej!visst skickar jag en hälsning till dig i din svåra stund du befinner dig i nu.
Jag beklagar verkligen det som hänt.
Kram på dig // Anna-Carin
Postat 2008-05-04 18:53  Anmäl
Pia1964 säger:
Hej Heidine! Jag är jätteledsen för din fars bortgång och vill bara säga att jag önskar dig all styrka och kraft att gå igenom denna svåra tid. Jag kan inte ens föreställa mig hur ont det känns i dig. En stor varm kram från Pia.
Postat 2008-05-02 19:11  Anmäl
Heidine säger:
Hei Paulina.
Mailadressen er heihavre@online.no
prøv å kopier eller skriv den inn i mailadressefeltet.
klem fra Heidi
Postat 2008-05-01 19:13  Anmäl
Bengtdaniel säger:
Hej Heidine! Jag förstår att du har gått igenom en tung tid, med din fars sjukdom och plötsliga bortgång. Du skriver att med Guds hjälp ska det gå att fortsätta framåt. Bra att du har en tro på Gud. Det är en mycket stor styrka. Må Han vara med dig!
Bengt
Postat 2008-05-01 18:27  Anmäl
Paulina491 säger:
Klart att jag kan skicka mail till dig om det nu kan vara någon tröst. Men den adress du har skickat är inte någon mailadress som det går att skicka mail till.
Postat 2008-05-01 16:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hei alle mine venner
13 år sedan
Da er det avgjordt
14 år sedan
Tusen takk
14 år sedan
Her er jeg i gjen.
14 år sedan
Godt Nytt år.
15 år sedan