Stöd Ukraina

Paulinas blogg

Torsdag 5 September 2013

Vinn biobiljetter till filmen Before Midnight

Tävla med oss på Reseguiden.se och NonStop Entertainment om biljetter till filmen Before Midnight. TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Handling:
1995 tog Bara en natt publiken med storm, och 2004 fick den en uppföljare i lika omtyckta Bara en dag. Nu har det blivit dags för den tredje, och till synes sista, filmen i Richard Linklaters, Julie Delpys och Ethan Hawkes Before-trilogi. I Before Midnight återförenas huvudkaraktärerna Jesse och Celine under mognare omständigheter, de är gifta och har två barn, men under en Greklands-semester ställs de likväl inför den eviga frågan: vara ihop för alltid, eller avsluta det en gång för alla?

Filmen har premiär 20 september och vi tävlar ut biljetter till 10 personer som får två biljetter var. Filmen visas i följande städer: Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Uppsala, Helsingborg, Västerås, Umeå, Örebro, Norrköpng, Linköping, Gävle, Karlstad, Sundsvall, Östersund och Båstad. Biljetterna gäller på samtliga biografer så länge filmen visas.

Tävlingsfrågor:
Before Midnight utspelar sig i Grekland. I vilka länder utspelade sig de tidigare filmerna i serien?
1. Tyskland och Spanien
x. Österrike och Frankrike
2. Belgien och Italien

Motivera varför just Du och en vän vill se Before Midnight?

Gilla NonStop Entertainment på Facebook och öka chanserna till vinst.

Kommentera detta inlägg med rätt svar!

Tävlingen pågår till 18 september 12:00 och juryns beslut kan inte överklagas. Vinnarna presenteras i vår blogg och på vår Facebook..
Dela med andra:    

Kommentarer
Paulina säger till Gullsing:
Härligt Gullsing! Det kommer fler tävlingar så håll utkik. Just nu har vi en tävling på vår Facebook där du kan vinna sköna spavistelser!

Kika in den!

/Paulina
Postat 2013-09-25 16:50  Anmäl
Gullsing säger:
S kan det bli, när man är på resande fot. Vi kom hem i morse vid 4-tiden, så jag missade tävlingen. Det blir snart ett resebidrag från Kos. Men det tar nog några dar.

Gilla
Postat 2013-09-21 13:04  Anmäl
Ryder säger:
Svar X
Härliga filmer som jag & min fru gillar, skulle gärna vilja se denna också !!!
Postat 2013-09-18 22:47  Anmäl
Annica69 säger:
svar: X
Denna film vill jag se med min kollega,
för nu orkar vi inte bara knega.
Vi måste få göra något kul,
och inte enbart ägna oss åt jobbstrul.
Before Midnight hörs ofta,
men nu bestämmer jag att det dags att softa.
En feelgoodfilm är vad vi behöver,
för att orka med framöver.
http://flinkan69.bloggplatsen.se/
Postat 2013-09-18 14:46  Anmäl
Gottigott säger:
Svar: X
Jag har en snygg, muskulös granne med ett grekiskt efternamn......skulle vara perfekt om jag kunde bjuda ut honom på en biokväll med Before Midnight ;)
Postat 2013-09-18 11:48  Anmäl
Merqva säger:
X) En film på bio är alltid rätt och just nu skulle det pigga upp mig betydligt pga sjukdom och sjukskrivning.
Postat 2013-09-18 10:48  Anmäl
Lotta_alex säger:
Svar X
Grekland är vackert, kärlekshistorier likaså. Before Midnight är en kombo, på bio må vi gå :)
Postat 2013-09-18 10:44  Anmäl
Pan säger:
Svar: X
Jag vill gärna ta med en vän som varit sjuk länge och som skulle uppskatta ett biobesök väldigt mycket! Filmens handling kommer att passa perfekt!
Postat 2013-09-18 10:38  Anmäl
Balder54 säger:
x. Österrike och Frankrike

Underbart med en härlig biokväll i höstrusket

andan54@gmail.com
Postat 2013-09-18 10:35  Anmäl
Famlofquist säger:
Svar: X
som jag skriver på min sida -Travelling is an investment, not a cost, så är ju filmen ett måste.:) Att få njuta av ett land och en familjs livsöde är ju nästan som att dela med sig av en resa här reseguiden.
Postat 2013-09-18 08:06  Anmäl

Sida:123Nästa
Skriv kommentar
Arkivet