Stöd Ukraina

Kattens blogg

Fredag 30 Juni 2006 - Sverige

Var hälsad..

.. oh sweet summer!
Ja det har väl varit sommar ett tag nu.. semstertider har även infallet, ja inte får mig då men för många andra. Jag får gott vänta två veckor till innan det blir min tur. Men eftersom jag har varit på lite smyg semester så går det ganska bra att vänta.

Så Tallin och Metallica, cooolt!! Var en riktigt bra konsert men alla de bra låtarna, inget från St. Anger, Load och ReLoad.. tackar' tackar' =)
Vi var där ganska tidigt, med vår lilla filt, så vi satt i solskenet och mådde gott, såg sagta men säkert hur människorna strömmade till.
När konserten var slut, behövde man inte oroa sig hur man skulle ta sig ut, det var bara att lyfta på fötterna och följa de andra 30.000 människorna som bevisligen skulle hem då oxså...

Tallinn annars var.. intressant, hmm jag vet inte om man kan kalla det inhemska folket service minded.. ibland hade man tur, att snubbla över någon som man kunde göra sig förstådd med... men oftast inte.. om man nu ska ha överseende med service nivån så var det trevligt, nu blev det ju en ganska hektiskt resa, men vi hann se en glimpt av staden och pröva massa mat, och den fick klart godkänt. Även priserna...
Har ni en dag eller två över så ta båten över och ät och shoppa.

Så det var en liten update.. händer väl inte så mycket i helgen.. gå en sväng på stan och glo på folk, det är ju ändå hamnfest.

Laters alligators!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Det var ett tag sedan..
16 år sedan
That was London
17 år sedan
Åre avklarat.. next stop London
17 år sedan
Vinter igen..
17 år sedan
Vår? va?
17 år sedan