Stöd Ukraina

Mpcs blogg

Måndag 19 Maj 2008

Vår första resa till Rom

Vi ska ner till Rom nu i slutet av maj ha aldrig varit där så det ska bli roligt säger min fru ja varför nu det är så jag gillar inte stora städer känner mig som en liten mygg i dom store städerna har varit i London New York PHILADELPHIA Baltimore Washington DC Caracas Quebec sen Bangkok, så hon trivs men inte jag men jag följer med en då vi ska bo på ett lite familj hotell som heter Giada ska inte liga så himla lång i från stationen utan man kan gå dit vi kommer att flyga ner sen Tar vi lokaltåget in till centrum vi kommer att var i Rom i en veka för att se vad andra har set på. Sen ska vi hinna med en vända till Pompeji ska bli spänade att besöka den lila byn ev. Så hinner vi med Herculaneum så vi har en bred o en spänade resa fram för oss
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Hoppas att ni får det trevligt i Rom. Jag kom ju inte dit (titta på min blogg om vår kryssning i Medlehavet) Jag är så avundsjuk.

Gilla
Postat 2008-05-20 00:12  Anmäl
Marilcj säger:
Du ska se att du får nog jättetrevligt!
Var själv väldigt negativ till Bangkok 1a gången, men nu vill jag dit varje gång men max 2 dagar!
Det är mycket trevligare, mysigare & många gånger billigare m de mindre orterna & byarna runt om.

Vi får väl bildrapportering när ni kommer hem!?
Postat 2008-05-19 21:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Besöka Normandie
5 år sedan
golf på hög ni vå
11 år sedan
Madrid
12 år sedan
Ao nang
13 år sedan
Ao nang
13 år sedan