Stöd Ukraina

Majjalundkvists blogg

Torsdag 2 Maj 2019 - Västerås

Trött på Sverige och vill skapa minnen för livet!

Hej!!

Jag heter Maja och är 20 år! En kort presentation av mig är att jag är en väldigt glad tjej med mycket energi. Jag älskar att vara ute, upptäcka nya ställen, träffa nya människor och ta vara på sitt liv. Även najs att bara ta en nap i solen och vakna upp med värsta brännan.

Hur najs hade det inte varit att få ihop ett tjejgäng på 5-8 stycken och bara få nya vänner för livet som man upptäcker delar av världen med. Det viktigaste är att man har kul tillsammans och att man bombar med foton under resan. Jag vill se allt, allt från världens fina djur, till gömda vattenfall, till grottor. Vill lära mig surfa, snorkla, åka linbana, utforska allt och lite till! Jag är en spontan tjej så om du vill hoppa fallskärm, så hoppar jag med dig!! De ställen jag tänkt mest på är Singapore, Nya Zeeland, maldiverna, Vietnam och Bali! Under januari, februari och mars! Är flexibel gällande datum och länder men vill helst vara ifrån Sverige när det är som gråast och kallast!

Är ni intresserade så hör gärna av er på DM på min instagram: majalundkvist2!! Hoppas vi hörs
Dela med andra:    

Kommentarer
Hej Maja! Om du inte hittar någon att resa med så arrangerar vi gruppresor för unga på http://www.adventure.se . Vi har alla de länder du nämt ovan, med fullspäckade program och lokala guider. Så du får något utav resan, + att du kanske får vänner för livet.
Postat 2019-06-20 11:21  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet