Stöd Ukraina

Jds blogg

Onsdag 7 Mars 2007

Till .Frida 15! Du som var i Samaná!

Du som sägs vara Frida 15 år syskon. Om skrev om Dominikanska Rep.

När jag läste din berätellse . Tänkte jag , vad skulle du säga om jag skulle skriva så mycket skitt om dit land !!

På internet som du gjorde , skulle många av er vara förbannade!!

ÄR alla in din ålder i sverige prostituerade ? Det skulle inte du eller andra svenskar gilla vad ? så kom inte till internet och förtala hela landet !! och alla människor och kvinnor där !!! NI turister ungås inte med vanliga människor , ni åker dit på 2 veckor semester och sedan är så klocka att ni tror ni ha mött hela landets befolkning!! ni tror veta till hur hela domikanska människor är ? Vilket ..................

Men jag kan tala om med vilka sort ni ungås när ni är väl där!!! sådana som vara lever på turister och prostituera sig , de andra besöker inte samma bad platser som er !!! Vi vill inte ha med turister att göra !! Vi har en väldig dåligt bild av de flesta !!

Det finns prostitution även i Sverige och här kan det inte klandra på fatigdomen, det gör det annu äckligare !! Det är tilllåtet i RD at vara prosittuerad det är inte förbujdet men vanliga 15 åriga är inte det !! Ofta det är fattiga som växt på gator med far och mor som alcoholister utan moral, , och visa utnjiar den!! men ännu äckligare är turister som ligger med barn!! som prostituera sig ! Därför finns en markanad för sådana , för att det finns andra som köper !! Vilken är värst ? Unga tjerjer som lever på sin kropp eller andra som kommer från "Civiliserade och rika länder " och köper den?"

Vanliga Dominikare ungås inte med turister ,. Faktum är att vi gillar inte turister och vi undviker dessa platser full av den!! Vi gillar inte ens badda i närheten av turister , för vi vet att många åker dit för att ha sina semestrar och njuta av solen , Men inte alla visa åker dit i en ensa endamål!!! Jag ska kunna detaljera tala om för er vilken är dessa men har inte lust at förålämpa någom som ni har gjort i tron att ingen Dominikare besöker internet och alla är fattiga och ingen kan något!!
Det är vara den delen ni ser !! Säker den enda som ni vill ha med sig för att ha något skit att snacka.
Dela med andra:    

Skriv kommentar