Stöd Ukraina

Givenchys blogg

Tisdag 13 Mars 2007

Surfers Paradise

Vi har lamnat sydney! Belive it or not. Har insett att det gatt 5 manader.. Den 6:e akte vi till Byron Bay, bussresan tog ca 14 timmar o vi kom fram den 7:e pa morgonen. Byron ar val for manga okant for sin laid-back stil (hippies o weed?). Vi stannade bara i tre dagar, men det var underbart. Underbar strand, vackert vader for det mesta, forutom regn pa kvallarna. Vi bodde i ett hostel (backpackers inn) med 4 baddar i vart rum. Det var jag och sophie o tva pojkar vid namn Stu o Ian. Trevliga pojkar fran den finare delen av london, med bra jobb o utbildning o lite utav en pappa betalar stil. Men de var trevliga. Ska satta in lite bilkder senare.
Vi var ambitiosa o rodde lite kajak (tre timmar i galna vager) lite utav en nara doden upplevelse.. Tack gode for flytvasten!
Nu har vi varit har i surfers paradise tva dagar. Igar var vadret helt underbart! Samma dagen innan, men idag regnar det tyvarr... Och det finns egentligen ingenting att gora har nar det regnar.. Vi ska ga o lasa en bok o ikvall ska vi se hur nattlivet ar i denna semesterort.. Imorn morgon blir det fard till Brisbane. o ev till perth efter det...

Oh. got to go.

Pusses
Dela med andra:    

Kommentarer
Kikki säger:
Hej! Gu va jag blir avis på dej. Jag vill åka tillbaka till Australien. Det är ett helt underbart land! Hoppas du njuter ordentligt nu när du är där. För när du kommer hem kommer du bara vilja tillbaka =)
Postat 2007-03-15 08:08  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej hej halla!
17 år sedan
Surfers Paradise
17 år sedan
Jag lever fotfarande!!
17 år sedan
Melbourne again!
17 år sedan
Hej hej!
17 år sedan