Stöd Ukraina

Linsmos blogg

Torsdag 20 December 2007

STÖR MIG!!!!

Ni har säkert märkt att jag varit tvungen att ta bort alla afrikabvilder som jag va med på..
någon störs sig på mig och gör att för att störa mig.. men jag bryr mig inte fast ja stör mig på att vissa personer gör allt för att hämnas..
Tycker det är synd att personen som tagit bilderna på mig, vissa bilder även åt mig, inte bara kan låta mig anv den.. är ju inte så att jag påstår mig ha tagit dom utan ivll vis aupp vår resa å hur kul den va och hur skönt amn hade de i värmen och vill visa upp bilder på mig.. eftersom jag inte har flera meter långa ärmar bad jag min (fd) vän att ta dom men verkar ju som att man inte kan lita på någon längre.
vi hade en deal, dom fotofotobilder han tagit va hasn dom jag fotofotobilder jag tagit är mina å dom på oss är våra vi skulle tom sätta upp en loga på dom bilderna med "LL" som visade att de va våra. just nu tycker jag att de är synd att vi inte gjorde den där loggan LL för då had ehan inte kunnat tvinga mig att inte visa upp bilder på mig sj.. föresten om du läser detta så tycker jag de är omoget att inte höra av dig till mig personligen och att du itne heller får använda dom bilderna längre eftersom dom är på mig. får inte ja anv dom så får inte du.. å då kan ja göra samma.. dom bilder jag tog åt dig på dig får du itne anv.. hör du inte hur töntigt de låter? vi är vuxna människor som hade en rolig resa ihop.. varför förstöra de? visst att du inte klarade av att va vän me mig och fick för dig en massa men varöfr fortfarande hålla på?
hade du skrivit till mig å bett mig ta bort å varför så hade ja gjort de men att gå bakom ryggen på nån är elakt även om du inte vill vä vän me mig längre så beter man sig respektfullt mot andra!

å en sak till.. me tanke på att jag tog alla bilder i princip så har du inte mkt minnen kvar.. mer än din film som du hade lovat att jag skulle få en kopia av.. så du kan lika gärna radera alla bilder som tillhör mig om du ni vill dela upp våra minnen så...
Dela med andra:    

Kommentarer
Oxen säger:
Jepp, upp med hakan o plåta på. Glöm det förgångna-framtiden är mycket längre! Ha det bra!
Postat 2008-08-14 21:29  Anmäl
Anns säger:
Dåligt gjort , men upp med hakan du ær ung, de går fler tåg.
Bættre oc gå vidare mot nya mål och bilder, så kan ju den andra sitta dær med det som varit och skapa ångest åt sig......Kram
Postat 2008-02-27 05:56  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

STÖR MIG!!!!
16 år sedan
Vill bort!!
16 år sedan