Stöd Ukraina

Goyas blogg

Söndag 16 Oktober 2011 - Trosa

Start av den här bloggen

"Det vore kul att få veta hur du har det...." och "Vad många fina platser du kommer att se!" är något jag har fått höra av vänner och familj nu när jag ska packa ryggsäcken och smita från den svenska vintern. Många har Facebook, men det finns fortfarande människor som hårdnackat vägrar att inse poängen med det, så då får det bli en fristående sida så här. Jag lovar inte något regelbundet och utförligt bloggande (ni som hängde med under tiden jag bloggade från kockutbildningen kommer kanske ihåg vad som skedde varteftersom tiden gick...), men lite bilder och uppdateringar kan det bli under färden.

Som en test hur det hela fungerar här på sidan har jag tagit lite bilder de senaste dagarna som jag tänkte publicera. Sedan jag åkte från Strömstad i tisdags har jag kunnat hälsa på hos släkt och vänner. Det har varit och är kul att träffas nu innan jag åker iväg. Jag har fått möjlighet att träffa alla mina tre guddöttrar och det är spännande att se hur de växer som människor. Eira börjar snart gå, och Telma och Ebba har blivit stora tjejer. Fast... inte så stora att de inte tycker det är kul att leka (se bilder från Busfabriken) - till både min och mamma Camillas stora glädje. :-)

Nåväl, det här var en start och nu ska jag skicka ut inbjudningar till er som jag tror kanske vill veta lite vad jag hittar på.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Ny blogg...
12 år sedan
Start av den här bloggen
12 år sedan