Stöd Ukraina

Pia1964s blogg

Fredag 13 Februari 2009

Sparsamt med inlägg....

Ja, det är ju inte precis igår jag senast skrev blogg och mycket har hänt sen senast. Vi var med familjen ett par veckor i Goa, Indien över jul och nyår, och fick njuta av strålande sol och skön värme. Allt var bra, enkelt men superprydligt hotell med underbar personal, god mat var än vi åt, och shoppingen var ju jättebillig. Kommersen var livad, och prutandet tog ju tid, men det var det värt. Kom hem med en massa tyger, borddukar och ett jättefint sängöverkast, igen. Och förstås kryddor i mängder. Komer nog säkert att åka igen!
Men ändå ändå är det nog till Thailand vi alla längtar hela tiden! Och nu tror vi det ska bli tre veckor i december-januari hos Mape i "Paradiset". Oj, vad vi önskar att året ska gå fort! Men före det ska det nog hinna bli en och annan resa. En är bokad, till Grekland 31.5. med yngre dottern. Det blir bara hon och jag igen, gubben och sonen jobbar och den äldre dottern är i Argentina som utbyteselev.
Jag tror på att det är bra att alltid ha någon resa på gång, väntandet är ju en stor del av resan!
Dela med andra:    

Kommentarer
Make säger:
Det är det bästa, att vänta på nästa resa! Nu blir det nog sommar Sverige för oss med den nya husbilen, men om det dröjer med värmen så kan det nog bli en vecka i Bulgarien eller i något annat land som är nära men varmt.
Postat 2009-02-16 18:23  Anmäl
Candy säger:
Visst är det så Pia, jag väntar just nu på att det skall bli torsdag så jag kan åka till Gran Canaria och hälsa på mina föräldrar:-) Fast Mapes paradis hade inte varit fel... Vi kanske ses där nån mer gång i framtiden. Ha det så bra och hälsa dottern
Postat 2009-02-14 00:08  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sparsamt med inlägg....
15 år sedan
Iväg igen!
15 år sedan
Packat och klart!
15 år sedan
Det bär av om en vecka!
15 år sedan
En resa fixad!
16 år sedan