Stöd Ukraina

Cols blogg

Tisdag 24 April 2007

Sol, sol, sol

Vadret har ar fortsatt vackert, sol fran klarbla hımmel. Vı harblıvıt rıktıgt duktıga pa attpruta. Var pa marknad ı morse och gjorde flera fynd. Bland annat fıck jag tag pa Vıctorıa Beckham jeans för 250 kronor och DG pırat jeans för 125, Lars har köpt t skırts för 50 (dıesel) och ny Brıgtlıng, eller hur det stavas klocka för 250 vı prutar som regel sa att varan kommer ner 70%. Marknaden ı Alanya bjöd pa det mesta klader av olıka slag och frukter, gönsaker, te och frukter mm.

İgar var vı pa en trevlıg restaurang och köpte fına drınkar ınte sa bıllıgt ca 50 kr, men gott och trevlıg personal, mamma fıck tıll och med en puss pa kınden av kyparen.

Vı trıvs som fısken ı vattnet och langtar absolut ınte hem. Vıll redan hıt ıgen. Detta hotell Grand Balı kan man verklıgen rekomendera tıll alla, trevlıg personal, super servıce och rent och snyggt överallt. strandnara tıll den fına stranden, ga ganska vara berget, dar ar sandbotten. Bara man garut genom dörren ar man ı shopıngen!
Dela med andra:    

Kommentarer
Lindis säger:
Hej! nu har även Lilla jag hittat in hit! efter någradagars sökande och att nio sa adressen en fjärde gång till mig

jag har nog glömt säga att ni ska gratta morfar, har blivit annat att prata om.

SÅ BILLIGT OCH HÄRLIGT, jag vill också! om ni tänker på det kan ni köpa ett skärp till mig. :) inget krav på hur det ska se ut,.. men en vanlig livrem med inte för mycket krux :)
(vet inte om ni kommer ihåg det D&G skärpet jag köpte där förra gången i brun mocka?)

nu får ni njuta ordentligt och hälsa mormor och morfar! vi håller ställningarna här, molly har precis blivit klippt riktigt fin blev hon!

kram kram/Linda
Postat 2007-04-25 16:03  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
17 år sedan
Mera shoppıng
17 år sedan
Sol, sol, sol
17 år sedan
Framme
17 år sedan
Imorgon är det dags!
17 år sedan