Stöd Ukraina

Roadtrip08s blogg

Tisdag 6 Maj 2008 - Luleå
Resealbum: Roadtrip USA -08

Snart på väg!

Första inlägget i denna reseblogg, hoppas att det ska bli många fler de närmaste fem veckorna! Känns otroligt att det snart är dags, vi som har tänkt och planerat inför resan så länge!Om lite drygt en vecka träffar vi Elli!!! :D Är över 8 månader sen vi sa hejdå till henne, vilket är alldeles för lång tid, samtidigt som det känns som att tiden gått väldigt fort sen dess!

Åker i morgon bitti till Stockholm på möte med jobbet och på torsdag till Malmö på kurs(när jag ändå är nere i södra Sverige;)). Kommer att sova över hos Linda, en kompis i Lund, ska bli jätteroligt att träffa henne även om det blir kort. På torsdag kväll åker jag norrut, till f.d. kombon Rebecka i Linköping, och ska spendera sista dagen i Sverige med henne. Kommer att vara där knappt ett dygn så vi ska nog hinna prata rätt många timmar, det brukar vi göra när vi ses!:) Fredag kväll tar jag tåget till Arlanda där jag möter upp mes syster och kusin och sover på Rest&Fly. Undrar just hur mycket sömn det blir den natten!?:)

Är väldigt glad att jag kommer att ha fullt upp med roliga saker under veckan. Det hade nog kunnat bli rätt segt annars att vänta till lördag, som det känns nu är jag helnöjd med att det är några dagar kvar. Egentligen så börjar ju faktiskt min rundresa redan i morgon, även om Stockholm, Lund, Malmö och Linköping kanske inte smäller lika högt som New York, Las Vegas, Grand Canyon och Florida!

Nu ska jag hem och packa, och det är inte lite grejer som man har med sig när man ska vara borta i fem veckor, iaf inte om man jobbar på apotek och vet allt som man kanske skulle kunna behöva...;) Nog för att det mesta säkert finns att köpa på plats, det är ju inte världens ände vi ska till! En del saker vill man dock veta säkert att de är bra och det vet man ju med apotekets produkter!(Så fick jag med lite reklam också!;))

Kommer att sakna Sverige lite, eller kanske inte landet i sig, men alla människor som finns i ens liv! Tur man ska resa med systrar och kusin iaf!:)

Nu ska jag sluta, för den här gången! Skriv gärna kommentarer, det uppskattas!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet