Stöd Ukraina

Hsons blogg

Fredag 21 Mars 2008 - Isla Margarita

salud pa er alla fran jocke & jeanette:)

- 13 grader hemma , ar det mycket sno med?. Ja har har vi drygt + 30 och som tur var flaktar det pa bra, vilket ar tur annars hade man inte kunnat overleva:). Pappa pelle visst kommer du ihag att vattna vara blommor och att ta in posten!?!
Ja har har vi det bara bra, ev imorgon aker vi ivag pa jeep safari och ska upptacka hela isla, det ska bli spannande. sen pa mandag aker vi ivag till djungeln, pa en tva dagars tur. far val se hur mycket somn det kommer att bli, vi ska sova i hangmattor:), det blir nog bra. , och vi kommer att fa se en massa vatten fall oxa.
Just nu sa ar det jatte mycket folk har i isla pa dagarna fram till sondag, det ar nagon typ av vatten & musik fest tror vi i allafall. Sa det ar ju inte helt fantastiskt just, alldeles for mycket folk & hog musik.
Hoppas verkligen att det lugnar ner sig lite. tog en taxi igar till en annan narliggande playa , som vi trodde skulle vara mindre vagor pa , men icke dom var typ 3 ggr hogre an dom vi har pa var egen strand, sa det var att aka tillbaka, men vi fick se lite mer av isla sa det val kul pa sitt satt. Hor av oss under nasta vecka. Varma & svettiga halsningar fran oss.
Dela med andra:    

Kommentarer
Hson säger:
Stig säger :
Hej hoppas ni har det bra i värmen, och nu har lärt er spanskan så vi kan pratas vid när ni kommer hem , ni skall då inte ha nån brådska hem för här är fortfarande vinter!!!!!! Hursomhelst så har Lille fått rapport om er, och att läget är bra för er, ursäkta jag inte skrivit tidigare men det beror på att min dator varit out of order ( på spanska" malo" )ha det så bra, Hälsningar från Lille, samt Stig & Barbro.( Hasta luego.)
Postat 2008-03-27 17:25  Anmäl
Ellep säger:
Jag Kommer i håg att vattna era blommor och ta in er post har nyligen kommit hem från Enköping så man är ganska trött efter bilresan ni verkar ha det skönt och bra
Hälsningar Pelle Pappa / Marie
Postat 2008-03-24 20:42  Anmäl
Bitte54 säger:
Hej !
Fy va ni har det härligt...avundas er riktigt. Vi komm hem från fjällen idag vi hade -28 imorse., Låter skönt med djungelresan, jag förstår att det kan bli si och så med sömnen. Ser fram emot att få höra mer.
Kram från oss på Videvägen
Postat 2008-03-23 16:13  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

snart ar d slut:(, men det har varit riktigt bra!!!
15 år sedan
hej hej
15 år sedan
varmt varmt men underbart:)!!!
15 år sedan
koh samui
15 år sedan
koh samui
15 år sedan