Stöd Ukraina

Gille255s blogg

Lördag 8 Oktober 2016 - Bangkok

Reskompis i Asien Januari/Februari 2017 (Bangkok, Singapore, Bali, Filippinerna, Australien, Nya Z

Hej!

Tänkte kolla ifall någon ville hänka med och resa runt i Asien och eventuellt Australien och Nya Zeeland nån gång i slutet på januari 2017. Vill vara väldigt flexibel och inte planera för mycket och är öppen till förslag men har tänkt att landa i Bangkok eller Singapore för att sedan fortsätta till Bali, Filippinerna och om budgeten tillåter även Australien och Nya Zeeland. Känner en kompis som pluggar i Singapore och kommer möjligtvis möta upp ett par i Fillipinerna. Annars hade jag tänkt resa på egen fot, fast drömmen hade varit att hitta en skön reskompis. Som sagt gillar jag att vara flexibel och kan tänka mig resa själv ett tag. Men skulle vara trevligt att resa ner med någon och se vart vägarna tar en.

Hör gärna av dig om du hade tänkt köra en liknande resa! :)

Gilbert
Dela med andra:    

Kommentarer
Gille255 säger till Zhozho:
Hej Sara!

Kul att höra att vi ska göra en liknande resa. Jag hade tänkt vara borta i ca 3-4 månader. Men har inte mycket planerat förutom att jag ska var i filippinerna i slutet på februari och början på mars. Lägg gärna till mig på facebook ( Gilbert Hjelmar)! :)
Postat 2016-10-08 17:22  Anmäl
Zhozho säger:
Hej Gilbert! Jag planerar ocksa att gora en san resa och skulle vilja aka med nan. Hur lange har du tankt att vara borta?
Postat 2016-10-08 14:58  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet