Stöd Ukraina

Makes blogg

Fredag 8 Oktober 2010 - Säter

Planering pågår

Hej alla resglada!

Nu när hösten kommit så börjar det klia i mina resenerver och jag har som vanligt nosat på Thailand. Nu har jag bara "råd" med två veckors semester på vintern och då blir det mest vila. Hade tänkt att återvända till Kata eller Karon.
Är det någon av er som bott på ett bra hotell och har några tips. Jag har kollat Ibis Phuket Kata som verkar både bra och billig. Även Nai harn har visst någon hotell som är bra (maten var i alla fall toppen på strandhotellet)
Vi vill som vanligt ha allt serverat med direktflyg och bra hotell.
Hör av er och alla tips är välkomna även till andra stränder men kring Phuket.

Hälsningar från Make som har träningsvärk efter en eftermiddag på Alborgen i Valbo med arbetskamraterna.
Dela med andra:    

Kommentarer
Gunnssan säger:
Hej
Vi har bott några gånger i Karon, och bodde då på ett hotell i slutet av ena änden av stranden, en lite n bit att gå över vägen förstås, innan du kom till stranden,men det ligger i Berget kan man säga,,,jätte fin utsikt om du hamna i den övre delen av hotellet, vi har gillat det stället då hotellet ligger lite fräckt med olika trappor och pooler.....
Best western Ocean resort hotel tror jag det hette...
Sen har du ju Bang Tao stranden som är fin med en halv timmes bil färd från Karon,men när vi var där fanns det inte mer än en markand att shoppa på,,Sunving hotel även Best Western kedjan har hotel där

Lycka till om du inte redan har hunnit boka,själva har vi bokat Krabi Kho Lanta för första gången så det ska bli spännande att se hur där är...har mest varit i Khao Lak där vi tycker att det är ljuvligt.
Trevlig resa!
Gunnel
Postat 2010-10-12 09:17  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet