Stöd Ukraina

Gullsings blogg

Onsdag 6 Juni 2007

Nu har vi kommit hem igen från Mallorca

I går kväll kom vi hem från Mallorca och Palma Nova. Vi har haft en jättfin semester med fint väder och bra temperatur på 25-26 grader. Solen har skinit och himlen var mest molnfri. Men det kändes bara skönt, för det blåste rätt kraftig vind mest hela tiden. Vi har alltså fått en fin bränna både jag och min andra hälft.

Jag kommer att skriva en del om vår resa, men ännu har jag inte skrivit in min egen resedagbok i datorn. Jag skriver alltid dagböcker i Word och klistrar in bilder och skriver sen ut. Vi har en hel bok, kan man säga, om alla våra resor runt om i Europa.

Den här gången kommer jag att berätta en del om Palma de Mallorca och dess Katedral. Varje gång vi har varit i Palma, så har katedralen varit stängd för renovering. Men, nu var den äntligen öppen och vi fick en underbar upplevelse. Vi har mängder av bilder också att lägga in.
Dela med andra:    

Kommentarer
Sani_24 säger:
Hej på er, hoppas ni hade trevligt i Mallorca. Själv har jag också tänkt åka dit på sista minuten och undrar hur ni tycker om det? Jag tänker ta sista minuten med flyg och ospecifierad boende. Är det smart att göra så och var i Mallorca brukar man hamna? Tack i förhand! Sandra
Postat 2007-06-12 19:43  Anmäl
Raiander säger:
Det verkar som om ni har haft en toppensemester på Mallorca och nu kommit hem till det fina vädret här.
Raine
Postat 2007-06-07 10:31  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet