Stöd Ukraina

Em9025s blogg

Fredag 2 Januari 2009

Malta i April ?

Okej så mitt nästa resmål utomlands blir eventuellt med några av mina klasskompisar som en sån där sista grejj vi gör tillsammans innan alla sprider ut sig i olika delar i hela landet..
Och vi blir väl kanske si sådär 5 18-åriga tjejer då.. Och vi har pratat om att åka till Malta, jag vet inte riktigt varför men det kändes som ett bra ställe bara.. Det finns lite av allt möjligt så alla blir nöjda.
Men jag känner inte till Malta så bra.. Jag vet inte vilket ställe man ska välja, visserligen är inte Malta så stort men ändå. Man vill ju ha det bästa til ett så lågt pris som möjligt eftersom vi bara e fattiga studenter.
Om vi åker dit så blir det i början av April, och jag har bara läst och sett bilder på hur det är i högsäsongen.. Men är det fortfarande lika bra på Malta under lågsäsongen?
Och ett krav med som vi helst vill ha är en sandstrand om något slag..
Så om det är någon som läser detta som vet lite om Malta hör jättegärna av er :D
Tacktack,,
Hoppas verkligen att detta blir av.. SKulle bli ett perfekt avslut på dessa 3 år och så får man lite sol innan balen me o de tackar man ju inte nej till :P
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Malta i April ?
15 år sedan
Florens Vs Barcelona
16 år sedan