Stöd Ukraina

Maddilotions blogg

Söndag 14 Mars 2010

Knakeliknak

God kväll vänner!

Hoppas ni haft/har en underbar helg.
Min har varit kanon, väldigt lugn.
Igår var det melodifestivalen och den såg jag hemma hos min moster. Det var trevligt, de är ju juggar så det bjuds alltid på massa gott. Ni borde följa med någon gång.
Min kusin var också där så det var roligt att få träffa honom. Han är Naprapat, kommer till det om en stund.

Det började med att vi kollade på den svenska melodifetsivalen och den var ju bra? Min favo var helt klart Salem. I just löv that såång. Efter den svenska så Zappade vi över till den serbiska melodifestivalen. Den går inte riktigt till på samma sätt som den svenska. I serbien så var det endast tre bidrag och samma låtskrivare till alla tre låtarna, Goran Bregovic. De tre bidgaren var kanske inte de bästa låtar jag hört och jag tror inte att de kommer att gå så långt men en låt var Ok och den kommer iaf jag lyssna på.

Till min kusin nu då:
Han är som sagt naprapat och jag har haft problem med nacken och delar av ryggen på sista tiden då jag är en kontorsråtta. Han skulle kika på mina onda kroppsdelar och bad mig lägga mig på golvet. Han bad mig slappna av och han började vicka lite lätt på mitt huvud och bad mig återigen slappna av och tillslut var jag tillräckligt avslappnad att han tog tag i min nacke och vred det i en fruktansvärd fart åt vänster och hela nacken rasslade till. Jag trodde bokstavligen att jag dog under tiden, jag flög upp från golvet helt kallsvettig och skakig i händerna, alltså det lät så äckligt det där knakljudet MEN det gjorde så snyggt och det kändes INGENTING. Sen fortsatte han med sina små övningar och knäckte den ena efter den andre efter den tredje kotan. OCH när han var klar så hade mina spänningar och smärta i kroppen släppt. DET ÄR MAGI. Idag mår jag prima och ser redan fram emot nästa besök hos Naprapat-Dejan.

Well

Nu ska jag laga middag, det blir en pastasås med kyckling, paprika, purjolök, vitlök och grädde. Nyttigt värre!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet