Stöd Ukraina

Heidines blogg

Onsdag 20 Februari 2008

Kjære alle venner

Hei alle mine venner her inne.

Ja nå måtte jeg bare skrive litt til dere alle sammen igjen.
Først vil jeg få takke dere som har stemt /nominert meg også. Utrolig snilt at dere ville det.
Setter stor pris på det.
Jeg har vert litt opptatt i det siste, min mann og min venninne åpnet sin egen butikk på et sted vi kaller for Svelvik. Det er en interiør forettning med mange forskjellige ting.
Jeg har vert med å jobbet fra 10 desember. Jeg jobber gratis pga at jeg har uføretrygd. Men jeg jobber med stor glede. Ja det å kunne hjelpe andre er bare kjempe gøy. Det blir litt lange dager. vi starter 09 og slutter kl 19 hver kveld.
Det blir ikke mye fritid, men i påsken skal vi på hyttetur til Blefjell, det skal bli deilig å få slappe litt av.
neste år får vi nok bedre anledning til en ferietur. Mulig det blir til Italia.
Ellers så har vi ikke noe snø i Norge nå. 12 varmegrader på det varmeste i skyggen, gir lite snø.
Flere steder blomstrer vårblomstene alt.
Jeg skriver litt mere om en stund. Ønsker dere alle en kjempeflott vinterferie, og i Gjen tusen takk for alle flotte komentarer dere gir til mine bilder og at dere har nominert meg.
Klem fra Heidi
Dela med andra:    

Kommentarer
Elvis_ säger:
Hej! jag har inte besökt reseguiden på länge pga av att jag jobbat så mycket den senaste tiden.
Som du kanske vet har jag varit sjukskriven i flera år och började jobba igen den 1 Januari,det tar på kroppen och jag är väldigt trött.

Kram //Anna-Carin
Postat 2008-02-23 12:57  Anmäl
Gullsing säger:
Det var trevligt att höra från dig igen. Jag har ju sett alla dina fina bilder.

Jag sitter och skriver bloggar på orbville.com. Det blir samma bloggar som här. Du har väl en sida där också?

Vännen Gilla
Postat 2008-02-20 20:56  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hei alle mine venner
13 år sedan
Da er det avgjordt
14 år sedan
Tusen takk
14 år sedan
Her er jeg i gjen.
14 år sedan
Godt Nytt år.
15 år sedan