Stöd Ukraina

Sofiejas blogg

Onsdag 11 Mars 2009 - Thailand

Karon februari 2010

Jippey!!! Nu har vi äntligen beställt vår efterlängtade resa!!!!

14 februari 2010 bär det iväg till Karon Beach och Phuket Orchid Resort... så nu har den långa väntan precis börjat... !! Jag längtar sååå... och funderar på hur i hela fridens dagar ska jag orka vänta ett helt år :-)

Vi har pratat i flera år på att åka till Thailand, men äntligen har vi slutat prata och gjort slag i saken. Det är vår första resa til Thailand så både jag, min man och våra 2 barn är spända av förväntan.
Dela med andra:    

Kommentarer
Smilla säger:
Ps. Vi har 11 dagar kvar bara ;o)
Postat 2009-03-17 19:18  Anmäl
Smilla säger:
Låter bra det, det underlättar även om längtar slår till mellan varven.
ja du är välkommen att läsa när du vill ;o)

Kram Smilla
Postat 2009-03-17 19:18  Anmäl
Sofieja säger:
Ja året blir långt men jag ska försöka fylla det med så mycket information om Thailand jag någonsin kan :-)

Jättekul och läsa i din resedagbok Smilla. Jag ser framemot att få läsa hur ni har det i Thailand. :-)
Postat 2009-03-13 09:18  Anmäl
Smilla säger:
Hej!
Ja tack, vi kommer att ha det underbart, det är jag säker¨på.

Åhh jag vet precis hur det känns och just när man bokat är man så glad att man gjort slag i saken.

Mitt tips är att läsa massor och titta på reseprogram om landet, det brukar underlätta och på något sätt känns det mer verkligt!

Ett bra tips är också att skriva innan resan - det har jag gjort och det har hjälpt mig massor.

Du kan kika in i min andra blogg om du vill....

Länk: http://resedagbok09.blogspot.com/

Kram
Smilla
Postat 2009-03-13 08:33  Anmäl
Ingridhell säger:
Kul att ni har kommit till skott!
Ni får suga på karamellen och trösta er med att tiden går fort. Snart håller ni på att packa...
Postat 2009-03-11 21:58  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

4 dagar kvar...
11 år sedan
43 dagar kvar...
11 år sedan
Semestern över..
11 år sedan
Planeringen är igång :)
12 år sedan
På söndag..
12 år sedan