Stöd Ukraina

Petanders blogg

Söndag 2 November 2014 - Nya Zeeland

Inför Nya Zeeland

En månad i ett land som Nya Zeeland är verkligen ingenting. Vi reser mycket och ofta, vi vill se så mycket som möjligt på den ändå begränsade tid vi har på oss. Upplevelser och erfarenheter.
Samtidigt som vi ändå vill ha semester och inte behöva stressa. Det är en konst.

Jag bloggar sällan, jag älskar att skiva och uttrycka mig i ord, medans min sambo älskar att fota och uttrycka sig i bild.
Bra kombo. Men däremot så har jag sällan tiden att sitta ner och skriva långa inlägg.

Är ni intresserade av att följa vår planering inför Nya Zeeland, eller läsa och se våra privata bilder från tidigare resor som ex Maldiverna och Skottland så är ni mer än välkomna att följa oss på vår facebooksida --> Ontours.se
Eller på Instagram --> Ontours

Där kommer vi också, så ofta vi kan, uppdatera även när vi väl är ute på våra resor.

Har ni varit på Nya Zeeland? Finns det restauranger vi inte få missa eller andra saker som vi kanske kan klara oss utan, in och gilla vår sida och dela med er utav era erfarenheter. Eller planerar ni att själva åka dit och behöver lite inspiration. Eller vill ni bara veta vad vi tycker, tänker och hur vi planerar. Det är alltid kul att dela med sig!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet