Stöd Ukraina

Misslins blogg

Måndag 5 Oktober 2009 - Mallorca

Hotell La gaviotas

Nu är vi hemma igen från ljuvliga mallis
Tänkte att jag skulle beskriva hotellet och vad jag/vi tyckte om att bo där.Det va verkligen ett toppenhotell och LYXIGT. Vi bodde i ett 2 rums utan eget kök dock hade vi litet kylskåp, stooor dusch och sovrum. Den största terass jag någonsin bott på , på ett hotell med en helt fantasiskt utsikt över poolområdet ( den ena , det fanns 2 pooler ) varje dag kom dom och bäddade och bytte ut handukarna och ställde dit små söta flaskor med bodylotion/shampoo/duchgele .Det finns en svensktalade i reseptionen ( Lena ) som är jättebra att ge tips osv, hon har bott där i 25 år berättade hon och är från Kiruna så det är ju lite skillnad på klimat =).Ett stilren inredning och allergivänligt hotell.

Frukostbuffen va helt enorm . Men det fanns en kock där som gjorde det du ville ha Tex pannkakakor ( som jag åt ) omeletter med skinka, ost, steka ägg osv. alla juicer du kan tänka dig och dom kom till borden med en kanna kaffe eller tevatten

Sen färsk frukt varje dag för att inte glömma alla kakor och efterrätter som fanns,Det fanns en träningsanläggning du fick använda varje dag om man ville, med bastu och dusch. Sen kunde du beställa massage osv
Jag rekomenderar verkligen detta hotell till er som funderar på en tripp till mallis. Det va genom Fritidsresor vi åkte

.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet