Stöd Ukraina

Miiaars blogg

Onsdag 6 Juni 2007

hemma

nu har jag och familjen kommit till sverige igen efter en veckas semester på gran canaria. vi bode på las pitas 4 stjärniga hotel i bahia feliz. Hur fint som helst, mycket nöjda med boendet. området var myket fint, bra resturanger, varmt i poolen. men dessvärre var stranden vid hotellet inge vidare, så vi åkte i stället till maspalomas och badade, det är att rekomendera, ca 15 minuters färd dit med buss. det var bra bussförbindelser i från bahia, många bussar att välja bland.

atlantico, ett stort köpcenter som ligger ca 10 min med buss var ett uppskattat mål för mig och halvsyrran som gillar att shoppa. massa butiker, både kläd, sko, mat, djur, leksak affärer mm. fans även massa resturanger och lekland och spelhall där. jag hittade en gul jätte snygg tröja/linne, och ett svar skärp som jag köpte. käkade på mc donalds, men de hade inte lika stort utbud som i sverige. de hade en bigmac meny, och sen så var det 2 sallader, och happy meal. och ca 4 glassar att välja bland.

väldigt många turist affärer vid hotellen, med bra grejer ;)

men det finns mycke privata ställen, som inte är skyltade så akta er för att gå överallt. vi fick polisen efter oss ca 3 ggr, för att vi gått på privat mark. =/ men de var ingen större fara, men endå :P
Dela med andra:    

Kommentarer
Kawert säger:
hej, vart skall man boka på gran canaria om man är ett par i 30-års åldern åker med en 6 månaders vill inte ha bamseklubben. Kunna gå ut på kvällen äta gott och kolla lite på folk, kanske lite shopping...gärna kanon hotell eller lgh hotell,,

tack sofia

ps vi åker i mars
Postat 2007-10-10 10:43  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

resa
16 år sedan
hemma
16 år sedan
i natt
16 år sedan
snart är det dax
16 år sedan
hjälp tack ;)
16 år sedan