Stöd Ukraina

Heidines blogg

Fredag 18 April 2008

Hei vil bare gi dere denne beskjeden

Vil bare si om det blir en stund til jeg er her inne, er det ikke pga at jeg ikke vil.
Men jeg mistet minn far i natt, han døde 63 år gammel. Han hadde kreft + han blei slått ned og hardt skadet for noen uker siden. Vi vet ikke helt dødsårsaken enda.
Dela med andra:    

Kommentarer
Tangring säger:
Tänk så grymt livet kan vara ibland och vad mycket ondska det finns i världen, tänk om man kunde får bort den??

Tänk på att våren är här och med den alla musöron på träden och alla fina blommor som blommar nu.
Tänker på dig
Kram
Carina
Postat 2008-05-01 17:04  Anmäl
Maskbebis säger:
Många kramar skickar jag till dig! Vet hur det är att förlora sin pappa. Ta hand om dig!
Postat 2008-04-22 19:51  Anmäl
Romha säger:
Tänker på dig !
Postat 2008-04-22 19:27  Anmäl
Snickarhelle säger:
Verkligen tråkigt med din pappa, sina föräldrar vill man aldrig vara utan, dom har ju alltid funnits där. det jag skulle gör , tror jag, är att bevara traditioner som du har haft med honom, på så vis finns han alltid kvar...Kram på dej..
Helena
Postat 2008-04-20 21:11  Anmäl
Jb säger:
Mitt hjärta är med dej Heidi! Alla dina vänner på denna sida stöder dej i denna svåra stund, så även jag. Jag vet hur det känns, eftersom min far gick bort för några år sedan! Det är precis som om man tror att människor man älskar alltid ska få leva och varför ska dom inte få det, säger jag mej? Låt våra älskade leva kvar i våra hjärtan och sinnen.
De glada minnena ska till slut dränka sorgen och bedrövelsen av att förlora någon när och kär. Låt ljuset och kärleken flöda över dej!
Kram på dej Heidi!
Jan
Postat 2008-04-20 16:34  Anmäl
Mikaelh säger:
Hej Heidi!
Jag beklagar innerligt den sorg som drabbat dig. Tänker på dig
Mikael
Postat 2008-04-19 20:46  Anmäl
Brigitta säger:
Jag känner med dig! Det är jobbigt att förlora sin far oavsett hur gammal han blev. Men tiden läker alla sår, saknaden kommer du att känna livet ut. Försök och tänk på allt roligt ni har haft, så kommer du nog att känna att livet ändå går vidare.
Kram
Brigitta
Postat 2008-04-19 19:03  Anmäl
Latinpower säger:
Jag beklagar sorgen. Jag själv har forlorat min lilla syster i cancer och vet hur det känns att mista ett familjemedlem. Än idag efter 8 år kan jag prötsligt börja gråta för att jag saknar henne, men jag vet att vi kommer att återförenas. Tänker på dig! Varma kramar, Gabriel
Postat 2008-04-19 09:42  Anmäl
Veiken säger:
Det är svårt att mista nära och kära! Tänker på dig och ha det så bra du kan! Bamseklem från Göteborg
Postat 2008-04-19 09:28  Anmäl
Marilcj säger:
Tänker på dig, bland det sista man vill är att förlora dem som står en närmast!
Kram
Mari
Postat 2008-04-19 09:23  Anmäl

Sida:1234Nästa
Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hei alle mine venner
13 år sedan
Da er det avgjordt
14 år sedan
Tusen takk
14 år sedan
Her er jeg i gjen.
14 år sedan
Godt Nytt år.
15 år sedan