Stöd Ukraina

Bingbostroms blogg

Måndag 9 Oktober 2006 - Sverige

Fureteventura södra delen?

Jag frågan är finns där sköna mysiga stränder eller blåser min fru bort månne tro??? Vi önskar en billig resa ner till solen i höst mörkret. Men var bor man billigt men något sånär bra nere i södra Fuerteventura. Vi har varit påLanzarote och passade Då på att se den norra delen men vi är nyfikna på den södra delen där man lär kunna hitta mysiga stränder där man kan vara lite ostörd. Bara få ligga och njuta i solen utan diskodunk i öronen eller sand som sprätter upp när folket går förbi. En strand där man får njuta av solens sköna stålar på ens ljusa hy. Det viktigaste är att det är förhållande vist billigt och lungt på stranden om det är lite lattjo i stan är inga problem bara jag får slappa och njuta av friden på stranden.
Vi var i Kroatien i norra delen på Istrien nämligen Umag. En mysig liten stad med enorma Campingplatser men inga roliga stränder tyvärr, vi älskar sand stränder som ärmjuka och behagliga ligga och mysa på.
Hoppas Du som läser detta och vet något bra ställe hör av Dig och att alla goa resenärer får en underbar resa nästa gång Ni ska iväg.
Bing
Dela med andra:    

Kommentarer
Tj säger:
Var på Fuerteventura feb 03 och tyckte då att det var mycket lugnare på norra sidan. Det var mycket mer folk nere i söder.
Ha de bra!
Tj
Postat 2006-10-12 10:29  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Planerar semster i Juni
13 år sedan
Ljuvliga Kroatien
15 år sedan
Fureteventura södra delen?
17 år sedan
Vem jag är vad jag gillar
18 år sedan