Stöd Ukraina

Geccons blogg

Tisdag 17 Juni 2008 - Fuengirola

Framme

Hela går dagen var en enda lång resedag... upp klockan 04.45 .. :) mmm lite tidigt för min smak. men vad gör man inte för solen.
Landade i Malaga och tog tåget till Fuengriola där vi steg av och hade goda föhoppningar att hitta lägenheten utan adress, ja ingen av oss hade adressen med oss. :)
Efter lite letande och efterforskningar så skulle vi ha klivit av hållplatsen innan ... det blev taxi 1 km och rakt på lägenheterna :)

Vi har 4 fina lägenheter dock inredda i typiskt åttital inte riktigt min smak.. men utsikten är underbar ska lägga in en bild så snart som möjligt.

Tisdags morgonen började med 1.10 lång promenad hur skönt som helst!! Idag har vi legat på stranden och skaffat oss 19 olika nyanser på rött. Kvällen är öppen för föslag men troligen shopping för damerna 07.15 promenad gänget hittade Zara mfl butiker Jag, Åsa m resp gick 8 vi har ju i alla fall semester.
Grabbarna har redan rekat alla barer i närheten i förhoppning att en pub i Spanien kommer att visa Sverige matchen i morgon och ni som är någorlunda insatt vet att denna tid spelat även spanien sin match.. till slut hittade de en pub som som lovade att sverige skulle få en tv av de alla monitorer de hade. Grabbarna är nöjda:)

//Anna
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Malaga & Spaniens midsommar
15 år sedan
Promenader, sol och bad
15 år sedan
Midsommar
15 år sedan
onsdag & Torsdag
15 år sedan
Framme
15 år sedan