Stöd Ukraina

Only174s blogg

Tisdag 9 Januari 2007

Egypten 070503

Efter mycke bläddrande i resekatalog och många timmar på alla resebolags sidor på nätet har jag och min familj äntligen bestämt oss för att åka till Egypten.

Hurghada och Giftun beatch resort blev vårat val. Reaktionerna är blandade från ävnner och bekanta när vi berättar om var vi ska åka...... De som varit där berättar om det fantastiska livet under vattenytan och de vänliga människorna. Naturligtvis kommer många varnigar om de smutsiga pengarna som man ska vara varsam med och magen som kan bli i olag om man är oförsiktig med hygienen.

De som inte varit i Egypten själva rynkar på näsana och undrar varför vi valt ett arabland....Ja ja man nu är egypten vårat val och vi läntar efter att få stopppa ner fötterna i den varma sanden på stranden.....folk får tycka vad dom vill......
Jag lyssnar och tar till mej av va de säger men sollar och tänker bilda mej en egen uppfattning.
Dela med andra:    

Kommentarer
Calypso säger:
Kan nog garantera att ni blir nöjd med eran resa och de var ett bra val!! Ska åka dit för 3:e gången nu i sommar, tycker landet är helt underbart och människorna är vänliga... Det härliga varma vattnet med alla dessa korallrev med vackra fiskar kan man bara inte missa... Åk ut med båt till Giftun Island...ett måste!! Trevlig resa!!
Postat 2007-04-28 22:39  Anmäl
Creizileidi säger:
smart val!!!! ha en trevlig resa
Postat 2007-04-04 20:49  Anmäl

Skriv kommentar