Stöd Ukraina

Gittannors blogg

Måndag 21 Februari 2011 - Dauin

Efter tre dagars underbar dykning...

Har efter tre riktigt fina dykdagar med tre dyk per dag kan jag bara konstatera att jag älskar detta ställe. Tyvärr har allt för stora vågor svept bort det mesta av skräpet som brukar täcka sandbottnen och vara gömsle åt di verse konstiga marina varelser. Detta gör att Mototi, blueringed, Wonderpuss etc lyser med sin frånvaro men det finns mycket annat att titta på, otroligt vackra nakensnäckor, Ornate goastpipefish, sjöhästar etc och för att inte tala om mina första Tigerräkor.

Shit
Tyvärr har jag de senaste två dagarna varit sjuk med hög feber och huvudvärk så dykningen har fått vänta, hoppas bara på att snart bli frisk så man kan utnyttja dykdagarna ordentligt. Otroligt försmädligt det är ju dock en dykresa man åkt på. I morse när jag vaknade kände jag mig bättre och var iväg på en välknådande massage, vet inte riktigt vad jag tycker om det, gör lite ont i en spänd svensk kropp =). Tyvärr har nu febern slått till igen och jag kan förmodligen inte dyka i morgon heller.
Dela med andra:    

Kommentarer
Gittannor säger:
Hej hopp på er. Verkar vara något lurigt på tråden hit till Filippinerna det är först nu som jag kunde läsa dina inlägg blev en lång men intressant historia nu när man väl kunde läsa den. Ni verkar i alla fall ha haft det riktigt bra. Här är som vanligt toppen förutom att jag ligger utslagen i feber. Vi hörs
/Gittan
Postat 2011-02-21 08:31  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Här kan du läsa mer
12 år sedan
Crazy
13 år sedan
Efter tre dagars underbar dykning...
13 år sedan
Njuter...
13 år sedan
Bara en liten bit kvar
13 år sedan