Stöd Ukraina

Jennieochcos blogg

Lördag 6 December 2008

daliga datorer utan cd-lasare pa palm beach resort grrrrrrrrrrrrrr

Hej alla darhemma,

Ja vet att vi inte har bloggat mest men med 2 kids samt mycket sol och bad har det inte blivit sa mycket som jag trodde, Igar hade vi en helt fantastiskt dag tack vare 2gether teamet nere pa karon beach, phuket........Morgonen borjade med att jag akte ivag pa vespa med hotellpersonalen pa 2gether dar vi har bott ett gang dagar......tjejerna tog mig till en skonhetssalong i kata...inte langt har ifran ,dar provsminkades jag och prov valde ut frisyr....kommunikationen var sadar...han eller hon hihi kunde inte mkt engelska men till slut lyckades jag pa nat satt for nar hon senare pa dagen kom till vart hotell blev jag jattefin......

Sen nar vi akte ner till beachen stod ca 40 el 50 manniskor och kollade pa oss........jag har hela cd:n fran fotografen brevid mig men har pa vart nya resort hotell har dom inte nan cdlasare sa jag ska ga till kodaks stalle tidigt imorn ....morgonpromenad med mollan.....for det e klart ni maste se bilder....jag har bara ett ord att saga helt fantastiskt att fa gifta sig pa detta sett........

Sa imorn hall utkik sa kommer det bilder........

kram kram
jen.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet