Stöd Ukraina

Avrilswes blogg

Tisdag 27 Juli 2010 - Orlando
Resealbum: Orlando Florida

Dag 1

Efter en jobbig flygresa är jag äntligen framme i Orlando. Flygresan var ganska jobbig för mig, mådde inte alls bra. Men nu är vi iallafall framme i Orlando och det är så härligt här!
Hotellet vi bor på heter Holiday Inn Express Lake Buena Vista och det är verkligen ett hotell som jag kan rekomendera. Vi har ett jättefint rum och poolen är otrolig fin! Bilder kommer senare, när jag har lagt in dem på datorn. Hotellet är i ett jättefint område, inte så mycket trafik och det finns många restauranger i närheten. Och det finns en supermarket och lite andra affärer bara en gata härifrån. Det är väldigt väldigt varmt här, min pappa och min brorsa klagar men inte jag! Älskar värme :)

Vi landade klockan 11 amerikansk tid, då hämtade vi ut hyrbilen på flygplatsen och for till hotellet. Efter strul med flyg och många mellanlandningar så var vi ganska trötta men vi gick till en restaurang som jag inte kommer ihåg namnet på och åt lunch. Jättegott var det! Efter det så gick vi till en supermarket och köpte lite godis och dricka. Resten av dagen spenderades vid poolen :)
Dela med andra:    

Kommentarer
Travellover säger:
Låter jättekul :D
Postat 2010-07-27 10:38  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Dag 1
13 år sedan
Till USA igen :)
13 år sedan