Stöd Ukraina

Mad_ostbergs blogg

Måndag 20 Augusti 2007

Då är de bestämt

den 3 januari 2008 reser vi (Lennart min man och jag) till Kambodja
har börjat läsa allt jag kommer över om landet
men de mästa är ju på engelska och de är jag då inte så bra på
men vist de finns mycket skrivet på svenska oxå

Vi blir borta i 14 dagar och åker med fritidsresor
skall bo i Sihanoukville på Orchidee Guesthouse
men vi kommer naturligtvis att göra en resa till Ankor Wat över några dagar
de är ett MÅSTE tror jag
Dela med andra:    

Kommentarer
Sua1 säger:
Det finns en jättebra fransk restaurang en bit ovanför Coaster´s. Där får ni en jättefin tournedos med pepparsås och pommes för 5$. Det ligger ovanför serendipedy beach. Hyr en motorcykel och åk runt lite på landsbygden, då kan ni hitta stränder utan en enda människa, det kostar ca. 5$ att hyra en motorcykel. Allt är kanonbilligt. Ha det så bra därnere. Ps. Lova inte försäljarna på stranden att ni ska köpa av just dom senare. Dom kommer ihåg dig!
Postat 2007-12-30 11:50  Anmäl
Anetta säger:
Hejsan!
Trodde att jag skulle få lite tips av dig, men förstår nu att jag och min man åker före er. Vi åker också med fritidsresor och åker 6 dec, med några dagar i Pnom Pehn , Siem Reap med templen och avslutar i Sihanoukville sista veckan. Jag försöker också jaga information, visst ska det bli spännande, men man undrar över mycket.
/Anett
Postat 2007-09-10 09:53  Anmäl
Myllerlind säger:
Vill du ha lite tips eller kolla på bilder är du välkommen hem till mig och sambon, som var i Kambodja i januari i år! Såg att du bor i Västerås, så titta över om du känner för det! :)
Postat 2007-08-22 09:46  Anmäl
Legusta säger:
Postat 2007-08-21 20:39  Anmäl
Annans säger:
Vi har tillbringat en natt på orchid guesthouse, och jag kan glädja dej med att det är fräscht och rent och bra standard, det enda trista är frukosten som är lite klen... men det finns en stor bra restaurang i närheten, precis före stranden, de har skitgod mat....
Postat 2007-08-20 16:53  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

blog på annat ställe
16 år sedan
packat klart "nästan"
16 år sedan
nu är de nära
16 år sedan
hösten i fjällen
16 år sedan
Då är de bestämt
16 år sedan