Stöd Ukraina

Isas blogg

Fredag 14 September 2007

Bulgarien-nej tack

Måste bara skriva och berätta om vad som hände när vi en grupp på 38 st åkte med ving till Sunny Beach.
Vi står och väntar på vårt bagage, som tar en lång stund att få, när väskorna kommer är det flera som upptäcker att deras väskor är trasiga. Det är sönderklippta lås, sönderklippta blixtlås(trots olåst väska).fanns även plagg i väskor som tillhörde någon annan.
Tyvärr blev det repris på det hela när vi skulle åka hem, hämtar ut väskorna i Örebro, där det visar sig att de återigen klippt sönder låsen,Tullarna på plats sa att vi skulle anmäla,men den andra personalen sa att de har rätt att göra så. Det känns ju bara för bedrövligt, det var även de utanför vår grupp som blev drabbade.
Och behöver de gå igenom väskorna pga att de misstänker något,kan de väl va så justa att de tar kontakt med den berörda personen.Ja jag hoppas verkligen ingen mer ska behöva bli utsatt för detta.
Dela med andra:    

Kommentarer
Tom säger:
det va det sjukaste jag hört talas om... hur kan dom få bete sig på det visat ?

med mina 6 resor till bulgarien/sunny beach har jag då aldrig varit med om något sådant !
Postat 2008-04-29 20:09  Anmäl
Anom säger:
Jag har hört så mycket nu om Bulgarien nu så jag längtar inte dit så jag åker nog någon annan stans
Postat 2007-10-21 12:43  Anmäl

Skriv kommentar