Stöd Ukraina

Lilltants blogg

Tisdag 15 Januari 2008

Är på jobbet...

Har lunch nu och sitter vid datorn igen Ha ha..
Jag, lillebror och mamma ska träffas ikväll och diskutera resan, först och främst VAR vi ska åka..
Jag och min bror vill till Thailand. Vi vill passa på när vi har chansen att göra en riktig resa för dom pengarna. Medans mamma känner en oro i magen inför Thailand så hon vill ta en charter till ja Malta eller Cypern är väl dom länderna som är nu fr April och framåt.

Annars får väl jag och lillebror åka själva till Thailand så får jag åka med mamma någon annanstas i sommar, kanske Kroatien.
Det är så här att jag fyller 30, mamma 60 och min bror fyllde 25 förra året, så skulle gör en resa tillsammans för att fira.
Men nu vill vi åka till olika ställen.... Hur gör man då för att alla ska bli nöjda???

Dags att jobba igen.
Hej Svejs!
Dela med andra:    

Kommentarer
Bemoel säger:
Hej
Thailand är ett underbart land. Jag reste dit ensam för 8 år sen och upplevde två ljuvliga veckor. Reste i början av mars i hopp om att det inte skulle vara för varmt. Det blev dock oväntat varmt, något tidigt enligt thailändarna själva. Thailändarna är enormt vänliga, hjälpsamma och mötte mig som ensam kvinna med respekt. Jag tycker inte din mamma behöver vara orolig - bortsett från det varma klimatet. Ni har ju sällskap av varandra. Landskapet är vackert, övärlden fascinerande, det oemotståndligt härliga havet, maten gudomlig och billig och - mitt absolut bästa minne därifrån, som jag fortfarande lever på och lärde mig av, är alla vänliga thailändare och ders smittsamma leenden! P.S. Cypern har jag rest till men Thailand är bra mycket chamigare. Samos i Grekland är också en väldigt vacker ö.
Lycka till med planeringen.
Postat 2008-01-15 15:13  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det bokat!
11 år sedan
Dykarcert Open Water Diver!
11 år sedan
Är hemma och förkyld...
14 år sedan
Drömmer mig bort...
14 år sedan
Precis 1 v kvar...
14 år sedan