Stöd Ukraina

Ugglan9s blogg

Fredag 8 Juni 2012 - Chiang Mai

Ann till Wan chin med Om,barnen och Sam Loei

Upp ca 06:20,frukost 7-tiden sedan packa påsar och bags för Ann då hon skall åka till släkten och träffa sin son i Wan Chin,jag stannade kvar i Chiang Mai då det blir bra fullt i bilen och så får ju Ann mer tid att umgås med sin släkt och familj för det är hon värd. Jag går ut en sväng själv under FM och äter sedan lunch någonstans,skall även hämta Anns solglasögon som vi lämnat in för att fixa repa i glas samt kanske jag tar massage också om jag tycker väntan blir lång. Ann kommer nog tillbaka tidigast 18 gissar jag då det är flera timmar bilresa enkel väg. När hon är tillbaka så äter vi BBQ dinner på hotellet och sedan åker vi och bokar biljetter för resan ner till Koh Samui om några dagar beroende på vilka resealternativ vi får.

Update :

Klockan är nu 14:20 när jag skriver detta så jag får nog vänta på Ann minst till 19:00 då det varit mycket trafik och långa köbildningar här i Chiang Mai..får väl gå ut en sväng till kan ju inte sitta på rummet när det är fint väder ute..regnade dock igår kväll och tidig morgon.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet