Stöd Ukraina

Peans blogg

Onsdag 15 Oktober 2008

38 dagar kvar !!!

Japp....
...nu börjar den riktiga nedräkningen. 38 dagar kvar till flyget går. Vi skall hela familjen till Thailand. Till Suan Wang Kaew nära Rayong om jag fattat det hela rätt !!! Det skall bli såå kul att få vara tillsammans med sin familj. Våra vänner Micke & Carina kommer 3 veckor senare då de ochså har våran dotter med sej. Då vi är helt kompletta. Morsan & farsan bor där så de är på plats redan !!!

Detta har varit en spännande nedräkning sedan Januari i år. Jag har nämligen belönat mej med sedan 10 månader tillbaka att inte röka mer. Vilket har gått över mina förväntningar mycket bra. Jag är så glad att jag själv bestämmer och inte den jävla cigaretten !!! (ursäkta) Jag har lagt 50:- i en burk så där i är det nu idag 14500:-. Pengar som jag skall ha i Thailand. Skall köpa något fint till mej själv.

Jippi nu kommer vi snart...håll i er...
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Ja,hålla i mej ska jag göra,och det ordentligt,ska bli så underbart,att få fam hit,och bli samlade i hela 6 veckor,vi kommer att hinna med mycket.Vi är väl förberedda,och ska visa er ,vårt paradis.
Nu idag är det faktiskt bara 32 dagar......
vädret är nu 30g dagen // 27 kväll
Postat 2008-10-20 19:39  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet