Stöd Ukraina

Ekkan2s blogg

Fredag 5 December 2008

3 dagar kvar

Som jag skrev i förra bloggen ¨så är jag förkyld.I dag när jag vaknade efter en natts vak så hade jag feber.Typiskt...Tror att jag fått akut luftrörskattarr.Är hes och kan knappt prata.Känner igen symtomen då jag haft det förut.Har försökt kurera mig med det som finns receptfritt men ändå inte blivit bra.Försökte därför komma in till doktorn och ringde därför sjukvårdsupplysningen för att få medicin och för att snabba på att bli av med luftrörskatarren men ack vad jag bedrog mig.Inte fick jag komma in till någon doktor---.Jag skulle ta det lugnt en dag till och vila...Men vem hinner det när det är så mycket att göra innan man åker.Packa,fixa med postvakten,ta ut pengar,Vara barnvakt etc. Tycker dagens sjukvård har blivit bedrövlig,omständig.Ändå jobbar jag i den och trivs förträffligt.Får väl se hur jag mår i morgon.Får väl åka och bara sätta mig på jourcentralen och vänta. om jag inte blir bättre tills i morgon.
Något possitivt med dagen och kvällen är att yngste sonen kommit hem på besök och att jag träffat min lilla ögonsten Ella=barnbarnet.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nyår
13 år sedan
Semester
13 år sedan
Semester
13 år sedan
Årets resa
14 år sedan
Nytt år
14 år sedan