Stöd Ukraina

Yayans blogg

Torsdag 21 Juni 2007

21 Veckor...5 dagar...

Så länge är det kvar tills vi far till Thailand =) Låter ju inte så länge.. faktiskt. Sommaren brukar ju alltid gå så fort, sen är det bara hösten. Sen fyller jag år den 7 November och då är det bara 2 veckor kvar helt plötsligt! Ska åka till phuket igen, bo i karon och sen några dagar i Ao Nang/Krabi. Om någon vill tipsa om boende där så vore det snällt! Har bokat ett hotell i karon, som vi har under alla 14 dagar, men det var billigt och enkelt så tänkte därför fara iväg några dagar. Var i Phuket i Mars 2 veckor men känns som vi inte alls hann se allt som vi ville, ska bli så underbart att fara dit igen. Vad jag längtar, jag älskar maten där, folket, klimatet, naturen... ja.. allt =)
Dela med andra:    

Kommentarer
Flor säger:
Fyller också år 7 nov. men åker till Thailand på fredag har tagit sabbatsår och tänker stanna ett år till att börja med. Har varit i Thailand 20 ggr och blir bara mer och mer förälskad i landet och alla underbara människor jag lärt känna där ska bli jättehärligt och nu bara två dagar kvar.
Postat 2007-06-26 16:16  Anmäl
Veiken säger:
Det är bra att du räknar ut hur länge det dröjer innan jag ska till Thailand! Vi ( min man och jag) lyfter från Landvetter på kvällen21 november. Destination Karon. När vi var i Ao Nang bodde vi på ett kanonhotell som Hette Krabi Resort (tror) jag. /Veiken
Postat 2007-06-21 22:00  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Resfeber!!!
15 år sedan
12 dagar
15 år sedan
40 dagar!
15 år sedan
Tiden springer!
15 år sedan
Thailandsresan äntligen bokad:D
16 år sedan