Stöd Ukraina

Tinkittens blogg

Torsdag 8 Oktober 2009

07 39

Klockan är tjugo i åtta och jag är sååå trött...humorn brukar inte heller vara på topp. Om jag nå'nsin kan kallas för en grinig kärring så måste det vara såhär på morgonen om jag sovit dåligt eller när blodsockret börjar bli lågt av att jag inte ätit ordentligt. Hmm, med andra ord är man nog en elak kärring oftare än man tror...Fan, det här bådar inte gott..
Imor'n bär det av till Spa Selma i Sunne där jag fått mitt första riktiga jobb som massör se'n jag klarade certifieringen och det ska bli spännande och uber roligt hoppas jag:):) Innan dess är det dock 11 timmar på det vanliga jobbet. Wow, people:) för första gången se'n jag kom hem från USA har jag faktiskt börjat skriva på Svenska per automatik:):)
Oh btw...nu är det mindre än två månader kvar tills vi kan sitta på stranden och säga Good morning Vietnam...

If I ever give up this blog to any of my friends from PDX all I discovered today in the wee hours of the morning is that even though I've been under the illusion of being a nice person I'm most likely a bitch when it boils down to it...Yadi yadi yada however one spells that:)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Yotel to all...
14 år sedan
Mmmm(daydreaming)
14 år sedan
07 39
14 år sedan
nope..
14 år sedan
heathrow..
14 år sedan