Visningar: 122

Glögg på er och Trevlig Midsommar!

Den som spar han har;) Det är ju visserligen bara ett halvår till Jul men vem kunde tro att jag skulle värma glögg den 15 juni?
Jag lyckönskar alla som håller på att packa en resväska för att lämna den svenska sommaren.
Till alla andra önskar jag en trevlig midsommar. Vädret kan i alla fall inte bli sämre...
Plats: Umeå, Västerbotten, Sverige
Bilden tagen: 15 juni 2009
Kommentarer
Av Miamia
17 juni 2009 15:05
Behövs säkert för att värma sig med tanke på väderprognosen, men det funkar väl inte, ska jobba...
Av Malla_
16 juni 2009 20:09
Ha ha ha..du är ju helgalen..hihi Ha en trevlig midsommar ni med, simma lugnt. =)
Av Haidi
16 juni 2009 19:59
Trevlig midsommar till dig också, själv ska jag fira midsommar i Byxelkrok på Öland.
Av Gunnil
16 juni 2009 19:40
Jag blir fundersam... är det inte glöggpremiär vid ljusstöpningen?? Men det här kanske inte räknas eftersom det är föregående års glögg?? Vid närmare eftertanke är det nog så.... jag kanske ska värma en egen flaska fjolårsglögg på fredag. Kram G
Av Maitan
15 juni 2009 22:58
Tack! Väskorna ska strax packas! Gott med Glögg. Ja och jag förstår att det kan behövas lite glögg att värma sig med i denna kyla. Men efter regn kommer solsken. Så blir säkert bra här hemma snart också. Glad midsommar på dig vännen!!!
Av Peter62
15 juni 2009 22:28
ha ha ha f-n va gott :)
Av Akh
15 juni 2009 21:33
Nä, sämre väder än det vi har nu, hällregn hoppas jag att vi inte får de närmaste dagarna, häftigt med glögg NU, vi ses på torsdag, hoppas på uppehåll då.