Kilroy reseföretag

7 jan. 2019 11:58
Visningar: 361
Har bokat många resor via Kilroy och alltid varit supernöjd! Men pga hälsoproblem fick jag avboka min senaste resa med dom. Enligt handläggaren kunde det ta upp till 4 veckor innan försäkringsbolaget tog kontakt. Jag väntade tålmodig och efter 4 veckor tröttnade jag och skrev till dom via deras chatt. Blev bemött på ett bra sätt och killen jag pratade med kontaktade deras ekonomiansvarig. Tydligen hade det blivit ett missförstånd mellan Kilroy och deras försäkringsbolag, så mitt ärende hade aldrig registrerats. Visst, sånt som händer, men att inte bli kontaktad så man är medveten om att det kommer ta längre tid än vanligt, är under all kritik. Det var deras "nya rutiner" som var boven i detta fallet. Finns alltid saker att skylla på.. Har kontaktat dom flera gånger efter det och det har hetat - "jag ser att avdelningen i Göteborg tog hand om din bokning, så jag ber någon därifrån kontakta dig under dagen". MEN jag har aldrig blivit kontaktad, eftersom jag ska "kräva" min pengar tillbaka med ett sjukintyg och inte föra över det på deras konto som tar ca 2 minuter. Uppe i snart 7 veckor och under hela denna tiden har ingen någonsin kontaktat mig, utan jag har fått sitta i flera timmar och försöka få fram vad som händer. Är duktigt besviken på Kilroy och kommer aldrig mer boka med dom...
Av Evoline
7 jan. 2019 21:55
Folk säger alltid att de är super nöjda hit och dit, men det är när man behöver hjälp som man vill veta hur bra de är, tack för din feedback.
8 jan. 2019 11:48
Precis! Och det var exakt den poängen jag ville förmedla med mitt inlägg.
Medlemmen har tagit bort svaret
8 jan. 2019 18:51
Sant! Problemet är bara att jag bor 7 timmar därifrån.