Panamakanalen

Av Acegirl
3 juli 2015 00:32
Visningar: 101
Kikar på en resa som känns lite dyr, https://www.explore.co.uk/index.php?option=com_zenholidays&view=static&format=pdf&id=55&vid=670 Panama-Guatemala 31 juli-24 aug, typ 2000 pund och flyg kostar sisådär 10 lax+. Jag kikar dock även på en stadsresa till Panama, man kan åka en full transit Panama Canal Tour för 225 USD på en dag den 1 aug och den hade jag tänkt åka oavsett. Har hittat ett bra hotell i Panama, rätt centralt o med minibar = kylskåp, kostar typ under 400 kr per rum/natt, rummen är skitstora, 35 kvm och man kan få två stora bäddar, så om nån mer vill med så delar vi på det. Tänkte man kunde stanna 10-14 dar där, finns pool på taket, sen kan man shoppa o glassa runt o köra lite sightseeing, har inte checkat upp om längre utflykter då jag först kollat den dyrare resan. Funderar! Nån mer som är intresserad?
Av Acegirl
2 sep. 2015 17:18
Jag bokade till slut en rundresa i Costa Rica m G Adventures på 16 dagar. Flög t Panama och tog en full transit tour m Canal Bay tours för 170 dollar.

Costa Rica är lite dyrt. Rekommenderar nog rundresa i Panama framför Costa Rica. Panamakanalen tummen upp, missa inte en full transit tour!

Stränderna är inte så fantastiska, jag har rest i 54 länder, t.ex. Thailand, Mauritius, Mexico, Brasilien har way more better beaches...

Har ni frågor så hör av er!