![]() | Logga in | Bli medlem | Alla avdelningar![]() |
![]() | ![]() | |
![]() | Sök diskussioner (Visa alla) | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | |
![]() | Medlemmar som har besökt USA (Se fler) | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | |
![]() | Jämför priser USA (Mer USA) | ![]() |
![]() | ![]() |
Erbjudanden
Samma hotell finner ni i jämförelse siter, andra arrangörer men f... Just Go Travel AB | Upplev Kaliforniens fantastiska kustlandskap från San Diego via L... Guldkustens Resor AB | |
I priset ingår: Flyg ToR från Stockholm/Köpenhamn – Miami, transf... Hummingbird Lifestyle Travel | Nonstop till USA med SAS, Continental, Delta m.fl.
Vi har avtal ... AB World Travel Team Norden |
Visningar: 330
Guldkorn i väst?
![]() | Veliaze säger: Hej!
Jag och sambon har bokat in en road trip till västra USA nu i höst och vi letar nu med ljus och lykta efter guldkornen. Jag är fullt medveten om att guldgrävartiden är över :) men jag skulle vilja ha tips på ställen som inte är så jätte-turistiga, men endå väl värda att besöka... Det kan handla om en härlig spökstad i öken, En riktig cowboyrestaurang, en country pub med äkta line dancing eller helt enkelt nåt jättekonstigt ..... Resan är tänkt att gå från LA genom nevada till Arizona (möjligtvis förbi Phoenix), upp mot Södra Utah och parkerna där för att sedan bege oss västerut mot SF igen. Sista veckan tillbaka till LA spenderas givetvis på 1an... De större, mer populistiska attraktionerna är vi ganska hemma på vad vi skulle vilja göra...men vill hitta guldkornen, insidertipsen...det där lilla extra .... :) ALla förslag tas dock tacksamt emot då vi försöker fylla våra dagar! :)
|
Fler diskussioner:Guldkorn |