Indien
Stoffer,
15 aug. 2011
Updaterad av Palmabeach
för 5 år sedan
Skulle vilja få lite rese tips,vi kommer till Goa 10nov och funderar på att ta oss ner till Kerala ev till sri Lanka.tåg buss? ... Palmabeach: hej har någon vart i puducherry på ostkusten? funderar på en avstickare dit från Goa jan feb 2020. något resetips? ... Annical: Goa och Kerlea är underbart ...
Indien
Kattrosen,
5 okt. 2018
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Hej! Funderar på att dra en månad (ev. mer) till Indien till vintern. Är lite orolig pga. reser ensam. Någon som vet hur det är med säkerhet som ensam tjej i Goa eller Kerala? Allmänna tips för tjej som reser ensam? ... Erik777: Apropå allmänna kommunikationer så iallafall på stadsbussar i Kerala ...
Indien
Funky,
29 jan. 2018
Updaterad av Funky
för 6 år sedan
Hejsan!
Det är nu inplanerat 2 veckor i Indien, vi kommer flyga till Goa och funderar då på om man ska försöka bege sig ner till Kerala eller om det är bättre att stanna uppe i Goa.
Och är det tåg som är bästa alternativet för att ta sig ner från Goa till Kerala?
Vi kommer backpacka och boka ...
Indien
Aaza,
23 okt. 2016
Updaterad av Jesgus79
för 7 år sedan
Hej!
jag har googlat en del på vart i Goa man ska åka men jag har så svårt att bestämma mig, jag åker dit i Januari solokvist. Därför slänger jag t en tråd här ;)
Jag skull vilja ha en del fest, träffa människor, sol och bad, originellt va?
Jag är lite inne på Baga. Någon som har varit där?
...
Indien
Kentkar,
20 aug. 2011
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Åker till Goa i Januari.
Är det någon som känner till Baga Marina hotell i Baga?
Hur reser man mellan utrikes flygplats i Bombay till inrikes
när man ska till Goa? ... Backpackerabbe: http://www.agoda.com/sv-se/nora-spiritual-villa-siolim/hotel/goa-in.html?checkin=2016-05-18&los=2&adults=2& ...
Indien
Viktor1989,
9 okt. 2013
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Hejsan! tänkte kolla om det är någon som har erfarenhet av att åka mycket taxi i Goa och har bra koll på priser om man vill åka lite längre?
Ska på i Södra Goa men åka på en festival i tre dagar som är på candolim beach, ca 5.5 mil från vårat hotell. skulle vilja ha ett pris ungefär för enkel ...