Färgelanda Buss??

Av Spiro
13 juni 2009 23:34
Visningar: 687
Hej allesammans!
Har just bokat en whiskyresa med Färgelanda Buss, och jag undrar bara om det finns nån annan där ute som har åkt med dom förr??
Hur fungerade det?? Bra Guider , Bussar mm?????

Nyfiken på allt som ni kan komma på.....
Av Spiro
2 feb. 2010 23:07
Gör ett svar på min egen fråga.... Har nu åkt med dom på en Whiskyresa till skottland. Och det var KANON! Allt fungerade hur bra som helst och guiden (Janne) och chaffören (Frasse) var hur bra som helst att ha o göra med. Kunniga och pålästa.
Så jag kan def rekommendera dom... Färgelandabuss går även under namnet Snövitresor. Lite suspekt namn kanske man jag blev helnöjd med resan och planeringen.
Av Fredros
3 feb. 2010 15:41
Du fick reagera själv på Din fråga, men tack för Ditt svar. Jag blev lite intresserad. Var gick resan fram?Pris? Värdefulla upplevelser?
Av Spiro
23 feb. 2010 14:39
Priset hamnade på ca 11000kr per person, låter inte så himla billigt kanske men jag kan tycka det var prisvärt.
Vi åkte med whiskyresan till Isley och lite andra öar oxå. Och vi hade bra med plats pga att dom inte fullbokar bussen. Så vi hade alla minst 2 säten var...
Bra guide (Janne) som var väldigt påläst och då inte bara om whiskykulturen utan om allt runt omkring oxå. Så jag skulle defenetivt rekommendera dom för resor.
Vet att dom har en massa andra resor oxå ut i europa plus skottland/ yttre hebriderna osv....