Bed & Breakfast i London

12 apr. 2009 11:25
Visningar: 1503
hejj, ja ha fundera på att åka på en kort shoppingsemester ti london i sommar. ja sku gärna bo billigt, helst kanske på ett b&b i centrala london (zon 1&2). vill gärna int bo på hostell eftersom ja vill ha ett eget rum (för 1 eller 2 pers) me eget badrum. har ni alltså tips på nå billiga b&b? :)
Av Silvana
13 apr. 2009 15:20
Gå in på visit Britain och kolla på bed&breakfast London, så får du säkert napp. Du vet väl också att Coops hotelcheckar även gäller i London då kostar det ungefär 2.600 för tre nätter med frukost för två personer. Du kanske råkar ha någon sådan eller vet att du handlar och får en check snart.
Av Asok
14 apr. 2009 07:08
Finns även bra hostels där man kan bo i dubbelrum. Ett ligger på Piccadilly vet jag.
Annars finns det många enkla och billiga B&B i King's Cross.
25 apr. 2009 12:09
Citerat från palomaki_j3nna:
hejj, ja ha fundera på att åka på en kort shoppingsemester ti london i sommar. ja sku gärna bo billigt, helst kanske på ett b&b i centrala london (zon 1&2). vill gärna int bo på hostell eftersom ja vill ha ett eget rum (för 1 eller 2 pers) me eget badrum. har ni alltså tips på nå billiga b&b? :)
nu ha planerna ändra så att vi antagligen e 4 pers som kommer åka ti london i sommar :) nu e ja mera öppen för hostell, eftersom man lätt kan hitta rum för 4 pers.
ja ha fundera på piccadilly backpackers. nån som varit där? då ja första gången va ti london va ja in ti d hostelle en sväng o d verka väldit ungdomlit o trevlit. o billit dessutom, iaf me tanke på hur centralt d ligger, mera centralt hittar man int. :) har ni förslag på andra billiga centrala hostell?
Av Neena
17 maj 2009 20:28
Jag var på Clink hostel i april, och jag var supernöjd :) De är dock inte jättebilliga på privatrum med eget badrum...
Diskussionen är stängd för nya svar