Stöd Ukraina

Bippen78s blogg

Söndag 14 December 2008

Helt underbart här

Igår landade vi kl 12.15 ca,., passkontrollen tog evigheter och sen bussresa i 1 tim och 20 min till Khao Lak. Vi var väldigt trötta efter flygresan. Jag kunde knappt sova alls... ont i hela kroppen...

Under eftermiddagen tog vi det mest lugnt. Promenerade mest omkring och kikade.

Idag har vi haft fullt ös... eller hahah... vi låg på stranden mellan 10 och 14. Helt underbart.
Sen gick vi hem och gjorde oss ordning och tog en Taxi ut till Barnhemmet som ligger ca 3 mil härifrån. Det var otroligt och se alld det jag sett på Marinas bilder i verkligheten. Rotjana var en alldeles underbar människa.. Barnen skuttade omkring överallt och var lyckliga. Så härligt att se. De var på och klappade på mig hela tiden och försökte säga mitt namn... Bittjis... hahah.. svårt...

Vi åkte med några ur personalen och åt middag i Khao Lak. Pizza fick det bli...

Nu ligger vi på hotellrummet och slappar.. Klockan är halv tolv här. Dags och sova..

I morgon ska vi till stranden på dagen och till Barnhemmet på eftermiddagen... Dyrt med internet på hotellet så vi ska försöka uppdatera såfort vi har bättre internet...

kram på er alla................. Kan någon hälsa Rasmuz att jag saknar honom och att han är det bästa jag har!!!!!

stora kramar från oss
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Sista dagen och sjuka!
15 år sedan
God Jul
15 år sedan
Söndag.......
15 år sedan
Åter igen en helt underbar dag här i Thailand
15 år sedan
En underbar dag
15 år sedan