Var i Side 20-27 oktober för två år sen. Det var sista veckan som vårt hotell hade öppet på säsongen. Jag måste säga att detta var vår familjs bästa semester någonsin. Det var ganska glest med folk så man blev verkligen uppassad på bästa sätt, vädret var helt underbart precis lagom varmt både för oss och barnen. Enda "nackdelen" med att det var så lite folk var att försäljarna var väldigt måna om ...