Det har ändrats fullständigt! Naxos är en finfin party ö särskilt om man stannar i huvudbyn Naxos(den heter då). Där kan du få allt, du kan shoppa i timmar och så.
Men jag får nog holla med om att det inte är disco och partaj på det "vilda sättet" utan mer att gå ut på kvällen på en restaurang, höra grekisk musik, och lite senare gå till en bar för att dricka lite!