| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Floridasidan säger i Tempores diskussion "Mallorca - Alcúdia":
Vi hittade många restauranger på Mallorca som var prisvärda, €8 och uppåt för middag, definitivt billigare än hemma men något dyrare än Kanarieöarna. Vi var dock bara i Alcudia över en dag då vi bodde i Cala Dór och körde runt nästan överallt på ön.
Märkeskopior är förbjudna ;-) Shoppingutbudet verkade inte gigantiskt men inne i Alcudia stad fanns mer och åker ni in till Palma är det enormt...
1 januari 2013 22:07 - Anmäl

Drgregur säger i Tempores diskussion "Mallorca - Alcúdia":
Hur ser pris nivån ut där nu? Enligt ett par vänner så är det som i sverige, ibland kan man få betala 150-200 kr för en köttbit med pommes.. Kan man hitat restauranger som är OK och ändå till ett vettigt pris? Vi åker 2v + 2b 8år och man vill ju inte lägga ut 8 loppor på käk... Vi har varit i turkiet några gånger så man jämför ju med det. Hur är det med shopping? Antar att prisnivån ligger hög dä...
1 januari 2013 19:13 - Anmäl

Tempore säger till Stellababy-:
Vah? Har du skickat ut till flera än mig? Trodde jag inte, nu blev jag sårad.
2 mars 2009 19:08 - Anmäl


Tempore säger om Svenzons bild "På starnden":
Ser fint ut, var det bra väder i februari där? :)
8 december 2008 22:41 - Anmäl

Tubbe säger i Tempores diskussion "Present till Thailand":
Hej
Vill minnas att "klädborst rulle" typ med tejp, är de väldigt imponerade av.
/ R
7 december 2008 19:39 - Anmäl

Ulleb säger i Tempores diskussion "Present till Thailand":
Varför inte en Thailand guid bok. Eller en bra pocket bok att läsa på stranden...Eller växla in lite bath o lägg i ett kuvert som kan gå till en utflykt eller ngt annat kul där nere...
MVH UlleBe
7 december 2008 19:24 - Anmäl

Tempore startar diskussionen "Present till Thailand":2
Hejsan,
Min bror med flickvän ska åka till Thailand 2 veckor efter jul och jag sitter och funderar på vad jag ska ge dom i julklapp. Jag hade en idé om att ge dom något som blir till användning för dom nere i Thailand. Så min fråga är ju till alla resemänniskor egentligen, men även dom som vart i thailand - Är det något speciellt som ni velat haft med er när ni är där? :) Alla resepresent tips ...
7 december 2008 16:57 - Anmäl


Gullsing säger om Tempores bild "Rhodos 2007":
Härligt fin utsikt. Vi hade en liknande från vår balkong på hotell Agla i september.
22 november 2008 23:02 - Anmäl


Ekkan2 säger om Tempores bild "Rhodos 2007":
Vilken skön bild.
22 november 2008 16:36 - Anmäl


Ekkan2 säger om Tempores bild "Rhodos 2007":
Gott öl.
22 november 2008 16:33 - Anmäl
Sida:1234567891011Nästa
